Fredag!!

Jo men det är ju alltid trevligt med fredagar..:P hehe eller inte den här fredagen va inte så trevlig..
Hade engelska på morgonen.. läste artiklar på engelska och lite grejer..:P sen så va vi ute och pratade med läraren..x) Till mig sa hon att jag hade allvarliga problem med engelskan..xD hehe kolla bara vad sjukt det låter..:P typ som om man vore helt handikappad eller nått..xP aja..
Sen s har jag stressat som en idiot mellan kl. 12.00 och 16.00 bara för att vi skulle bli klara med tidningen som vi har gjort.. as jobbit..:S men men den är klar och den blev hyfsad i alla fall..:D

Eftersom att jag var tvungen att vara kvar till 16.00 idag så missade jag bussen hem.. så jag fick åka med mamma hem.. men innan vi åkte hem så va vi en sväng på stan och köpte en skjorttunika till mej och en till mamma.. sen köpte hon ett par leggins.. och så köpte vi 2 böcker.. var av en av dom var ''Om jag kunde drömma''..

Aja men nu ska jag sova.. Detta är Pernilla Carlsson som är allmänt trött och säger god natt..x) Puss och kram..:) //Pernillamonica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0