Home again..:)

Så nu är jag hemma igen från Rättvik.. eller hemma och hemma jag är hos joel..:)
Det har varit en trevlig och rolig visstelse där uppe.. med mycket snö och skidåkning..:)
När vi kom ditt på måndag eftermiddagen så trodde jag seriöst ay jag skulle frysa ihjäl.. as kallt va de.. men jag var redan förvarnad på det innan men i alla fall..:O som sagt as kallt..xP
Hihi joel och philip fick skotta snö det första dom gjorde och jag fick bära packning..xD
Jag hade ialla fall det jätte kul..:D Puss påt..
                                         

Vad faan händer med mej?

Aja det va de.. Puss och kram..x) //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: amanda

var är bilderna på dig i backen då? ;)

2009-02-19 @ 23:17:29
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0