Hurra Hurra!!

Fyllde år igår..:) började som värsta födelsedagen någonsin men slutade helt underbart..:)
Först hade jag engelska i skolan och sen på eftermiddagen var det att jobba med tidningen och efter rasten prov i Word.. Va ganska lätt men kom inte på hur amn skulle göra vissa grejer som igentligen va as lätta..:/ typiskt mej..xD
Aja sen efter skolan följde Joel med mej hem..:)<3 Hihi vi pratade och sen sov vi i nån timme när vi kom hem.. Sen så kom det massor såna dära släktingar som skulle fira mej..:)
Trevlig kväll tycker jag allt..:)

Jag fick:
En tröja från MQ
En tröja från JC
Ett linné från JC
Pengar
Presentkort på MQ
Choklad
Rosor
Tulpaner
Presentkort på Face stockholm
Presentkort på Gina Trico

aa det va typ de jag fick..xP

Lördag 7/2 -09
Spelat NT-cupen idag.. fy faan säger ajg bara..:( Så jävla dålig insatts av mej.. Gjorde ju för faan inget rätt ju..:@
Kuddby- Mjölby AI   0-1
Kuddby- Eneby B     1-1
Kuddby- Dagsberg A    2-4 ordinarie tid 1-1
Ska spela klart den där jävla cup jäveln i morron.. plaserings spel är det då.. men det spelar ju faan ingen roll ju..:O

Aja men det va väl det.. Ha det bra.. Puss och kram //Pernillamonica




Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad! Kolla "utmaning" i min blogg :)<3

2009-02-07 @ 19:44:57
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0