I don't wanna wait

Fredag idag dårå..:)
Var hos Joel från igår tills ida.. vaknade vid typ straxt efter 11 och fick veta att det skulle vara bröllop hemma hos han..:O fick panik och tänkte att ''då kan ju inte jag vara här för faan..:O'' men joel sa att jag kunde det ..:)
Men så ringde min syster och frågade om jag skulle med och spela bowling..:)
Det vart jag, petra, amanda, sara och lina som åkte och bowlade..
Jag vann!! första gången ever..x) as glad typ..:P hihi nee men det va kul..:) slog 5 strik på 2 serier.. duktig idiot..xD

Sen så har jag bara varit hemma.. haft så där tråkit som man jämt har när man är hemma.. vill att det ska hända nått typ hela tiden..xP men sån är jag..x)

Får se vad som händer och fötter i morron.. ska vara med viktoria men ska kanske också vara med frida..:) får se vad som händer som sagt..

I love you with all my heart.. You are the best boyfriend..<3

Show me love, show me life..

Aja men det var allt för idag..:) Puss och kramx) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0