Tisdag...

Har varit så jäkla seg och så i skolan i dag asså..:/ har haft dyng ont i skallen och ont i halsen.. jag tror seriöst att jag har feber eller nått..:(
Aja men i alla fall..:P Vi hade idrott på förmiddagen och då fick vi kolla på en film som heter super sice handlade om en kille som käkade enbart mcdonalds i en månad.. Ganska långtråkig film faktiskt..
Sen efter de så gick vi till studion och fotade..:) Vi hade faktiskt skit kul..^^  Blev både roliga och fina bilder..:)


Lina, jag, Frida och Amy


Frida och jag


Frida och Lina


Jag

 va och tränade förut..  skulle inte ha gjort de kanske..:/ mådde inte så bra efter..

I Love my boy<3

Aja men det var allt gör mej.. Detta är Pernilla Carlsson som säger god natt!!x)
Puss och kram x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Frida

ää fina bilder =D

2009-02-25 @ 10:08:24
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Anonym

Supersize me är äklig, man mår illa av att se den filmen!

2009-02-26 @ 00:11:58
Postat av: Petra

aa det var jag som skrev det inlägget, glömde visst skriva det:P

2009-02-26 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0