x)

Jahopp då var det dags igen då..:P

Har varit och kollat på fotboll idag..:) Kuddby spelade slutspel och final idag i Stegeborgscupen..:)
Vinnst hela cupen dårå..:) Bra jobbat tjejer..:D


Ska spela fotboll med skollaget i morron..:) ska bli kul faktiskt.. asså det känns som att det var as länge sen jag spelade fotboll men det var liksom i tisdas.. tråkit att vi inte har flera träningar då vi tränar fotboll.. visst vi tränar fotboll på söndagar med men i alla fall.. De va ju as roliga träningar precis innan och efter jul..:) spelade match typ hela tiden.. nu är det bara jobbigt.. men det är kul det också..x)

Sen så efter skolan i morron blir det att sova hos älsklingen..:) <3

Har så jävlamycket iskolan som jag inte har gjort färdigt asså..:O men man glömmer ju liksom bort att man har saker kvar att göra.. Det är ju inte så lätt när lärarna börjar på nya uppgifter hela tiden.. kom på nu att jag måste skriva klart en resention om en film till exempel.. kan man inte få mer tid till saker och ting? det är typ så att man ska bli klar med sakerna på en lektion.. visst vi har 3 timmars lektioner men i alal fall.. det är ju inte det lättaste alltid att skriva när man inte kommer på nått bra att skirva om..:O aja ska sluta klaga nu..xP

The grass is green
The sky is blue
There in between
Is me and you

Aja ska sova nu.. men så är det ibland.. man måste sova..xP god natt puss puss Fuckers..x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan, vi håller på med en mode-tidning i skolan och vi behöver just din hjälp! Vi skulle uppskatta om du kunde svara på frågorna i inlägget "mode" på min blogg. Tack för din hjälp i förhand! :)

2009-02-02 @ 12:10:17
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Frida

sv; Klart inte, men dagen har ju ändå alltid varit lite speciell.. När jag var mindre gjorde alla "alla hjärtans dag kort" och grejer =D alla visade sin kärlek till varandra lite mer =D mysigt =) Jadu, det lär ju både du&jag märka, om det kmr firas i överhuvudtaget ;] Älskar dig<3

2009-02-03 @ 14:31:51
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0