Yea yea..

Har haft idrott idag.. spelade basket.. ganska kul faktiskt..:) gick hyfsat bra, liksom fotbolls träningen senare på kvällen..:) Mådde så bra av att komma in på planen och få latcha med bollen liksom..:)

Efter skolan va jag på stan med frida och kollade runt lite.. käkade, hon köpte kläder på vila och sen så shoppade vi underkläder..xP hihi nee men va tvungen att köpa nytt så då passade vi på att göra det idag..:)

Jag vill så jäfla mycket ta hål i tungan asså.. det är sjukt så mycket jag vill de.. men måste vänta tills jag är 18 eftersom att min mamma vägrar låta mej få göra det.. så jag verkar inte ha något annat val än att vänta.
Har försökt övertala henne men hon säger att det är äckligt och ohygieniskt.. men liksom äckligt kan det ju inte vara för folk i min närhet eftersom att det inte syns knappt och vadå ohygieniskt? om man skötert så blir det ju inte de.. och vad jag vet så skötte jag min navel peircing jätte bra så vf skulle jag inte kunna sköta en peircing i tungan?
Och sen vill jag tatuera mej me.. men det är samma grej med det, jag får vänta.. fast mamma är mera possitiv till att jag vill tatuera mej än till att jag vill peirca mej..:/

Cause I love you with all that I am <3

Aja what ever..:P men det va allt för i dag.. men men ha det bra.. Puss och kram x) //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Kärlekigrönastrumpor

älska underkläder! spännande och bra är dom:)

disskuterade underkläder på idrotten nyss...du har väl hört att om man har svarta underkläder betyder det att man vill ha sex..varför är det så??

pussen.

2009-02-12 @ 12:34:14
URL: http://tantgroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0