Faan så irriterad!!

Underbar dag!! inte sant? inte precis kanske

Började dagen med att åka in till stan vid halv 8.. sen gick jag till frida..
Första grejen att bli irriterad på: det regnade och portkoden strullade..
Sen kom jag in i allafall och väckte frida xD
Vi kollade på tv och lite så.. hon tog ett x antal powernapp.
Sen drog vi netr på stan.. gick omkring men och kolla lite.
Andra saken att vara irriterad på: jag hittade inget..
sen så gick vi in på donken och käkade.. då var det några fucking snorungar som satt och spelade hög musik på sina mobiler:S och så började dom skjuta papper genom sugrör på oss.. Faan jag fick nästan spelet på dom asså:O
Tredje saken att vara irriterad på: jävla äckel snorungarna!
Sen så mötte vi Glenn på stan och frida gick hem..
Glenn och jag gick omkring och kollade läget lite och jag hitta ett par shorts, en tröja, 2 par örhängen och ett linne som jag ville ha men köpte det inte :/
Fjärde saken att vara irriterad på: jag är så jävla snål av mej!!
Sen drog jag till maxi med mamma och handlade..

Det finns flera saker jag har irriterat mej på idag men det spelar ingen roll...

I know how I want the ending..

Aja skiter i det här nu ;) Pusspuss //PM

Tack för bilden;) Fotograf: JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0