Helg!! Typ slut

Jahopp nu har det varit ännu en helg.. trevligt! =D

Fredag: Va på jobbet från 9 till halv 5.. Det var itne så jobbigt faktiskt.. brukar bli långtråkigt men inte denna gång:P
Sen skulle jag ha åkt till smedby men var jätte mycket för trött så jag åkte hem istället ^^
Sov massor (Y)

Lördag: Vaknade kl.5 över 8 och började jobbet kl halv 9 :O skulle hämta amanda i tåby me, så det blev bara att upp och klä på sig.. bre en macka som jag fick käka i bilen.. men vi kom bara 2 minuter för sent xP
Sen jobbade jag från halv 9 till kl.1 =)
Efter de kom pappa och vi åkte hem.. fixa mej lite och sen till blacka och Ellinor!! =D
Trevlig kväll hon kusinerna =) (dock var bara den ena kusinen hemma, men trevligt i alla fall)

Men nu ska jag nog kolla på film tror jag =)
Ha det bra! Puss påt //PM

 Later



Kommentarer
Postat av: Elli

Det var ju iallafall den bästa kussen som var hemma ;)

2009-07-19 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0