intevju!!

Jag fick ett litet kick och kom på att jag kan ju försöka ta reda på vad andra tycker om bloggar och vad som dom tycker är viktigt i bloggar..
Jag intevjuvade lite lätt my bestiii Frida!

Vad är hela ditt namn?
Frida Gustafsson


Vilken skola och linje går du på?
John bauer, It-media


Vad fick dig till att välja just den här linjen?
När jag valde ville jag bli fotograf, men nu har jag ingen aning  om varför jag gjorde det längre.


Vad utbildar du dig till?
Ehum.. Inget? =)


När du sitter vid datorn, vad gör du?
Bloggar självklart, försöker hinna med att kolla andras bloggar & så.


Är din blogg känd?
Känd & känd, jag jobbar på det.


Vad får din blogg att bli intressant?
Den är personlig, den är jag.


Hur ofta bloggar du?
Så ofta jag kan.


Vad ska finnas med på en blogg för att du ska tycka den är intressant?
Bloggen ska vara personlig, åsikter ska helst finnas med & inte för mycket "idag har jag gått dit och påvägen såg jag tre stenar.." Haha.  Tips är ett plus med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0