Jag tar väl på mej det.. igen..

Vad ska jag göra? jag kan inte göra så att alla är nöjda. hur mycket jag än försöker så går det inte..
Jag vill inte att folk ska vara sura på mej för att jag inte är delbar (eller jo jag är delbar men då skullem an behöva stycka mej, och nej tack!)
Jag vill så gärna kunna hjälpa, kunna finnas där.. men ne! Jag kan inte verkar det som..
Och saken blir inte bättre när mina vänner särar på mej (låter perverst men det var itne menat på det sättet).
Jag vill kunna umgås med mina vänner utan att dom ska bli sura för att man ska vara med andra också..
Den ena accepterar och försöker.. men den andra vägrar.. Vad ska jag göra?
Men jag tar på mej det.. antar jag.

Jag låter jätte emo, och att det är jätte synd om mej.. men det är det itne .. det är jag själv som sätter mej i skiten så att saga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0