Nemen!:O

Vad är detta!:O Jo det blidde ett litet inlägg nu fram emot små timmarna i allefall:D men vad ska man göra när man väntar på att man ska hämta syrran senare.. usch faan också! aja men i alla fall!

Har varit och köpt kamera idag!!!:D:D:D:D:D Jätte glad är jag..

Där har vi den! <3 så underbart härligt kul skönt bra bäst fun great och allt sånt att jag äntligen har köpt kamera helvetet! :D

Sen så har jag köpt en bok me. Andra boken i twilight serien blidde det!! (Y)

Så nu har jag lite att göra under semestern me:)

Men men nu skiter jag i detta för i kväll:P Ha det bra //PM

See ya!

Kommentarer
Postat av: E. Svensson

Fan va nice att du köpt en systemkamera! vart köpte du den? :D



visst får du det, skriv bara att det är jag som tagit dom :)

ha de

2009-08-02 @ 00:05:14
URL: http://theblackeye.blogg.se/
Postat av: Liina

wii :D

Nu är du med supercool :P haha

2009-08-05 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0