Regn = Lockigt hår

Har varit och jobbat som typ alla andra dagar:P fick stå i uthyrning ute hela dagen.. och när jag stog där vi klockan typ halv 9 så öppnade sig himmlen och det bara öste ner regn.. KUL! så då blev det först panik med att lämna tillbaka alla kort till ungar som kom med lånade saker.. sen så skulle jag plocka in saker och högtalare och grejer.. som tur va så kom annie ut och hjälpte mej..
Och efter den duschen så var mitt hår jätte lockigt..:P men men ingen skönhets tävling på jobbet direkt så vem bryr sig liksom:P

Min kusiner från skåne kom upp idag:) dom ska vara en vecka så jag måste hinna umgås med dom också:) men det ska jag se till

Glöm inte att gå in och rösta på mej i tävlingen på fridas blogg:
http://fridaviktoriaa.devote.se/blogs/2188874/solbrun-finalisterna.htm

RÖSTA PÅ BIDRAG NUMMER 1 !!!!! :)

Saknad vän x2 !!! <3

Ha det bra // PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0