Stadium sportscamp

Sitter på jobbet och skriver idag igen:P det är ju alltid trevligt liksom..

Igår var jag på maxi med mammsen:) köpte en vit adidas tröja, en jeansjacka (en sån från gina som typ alla har :S) och en randig tröja:) fin fint (Y) Sen va vi och handlade mat också..Greate!
Sen så var jag med amandabus och tog årets första riktiga dopp i dalby med:) 
Det var 24-25 grader i vattnet alltså ganska behagligt.. men där stog vi på bryggan och vågade inte hoppa i.xD Men till slut så tog amanda steget ut och hoppade i.. Sen så stog jag där och också försökte att intalla mig själv att det var ju inte kallt.. Till slut så hoppade jag också i:)

Abropå inget jag undrar vart frida har tagit vägen?:O vart är du? Jag efterlyser dig här och nu bara så att du vet de;) 

Men men nu ska jag göra mitt jobb och inte sitta här och skriva massor skit :P

Ha det bäst //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0