Tapet!

Jo men då har man varit och letat tapeter hela dagen typ!
Hittade en fin jävel till slut men faan så jätte tråkit det var xP hihi men men..
Ska tapetsera om i vardagsrummet och möblera om och lite sånt kul (Y) Har köpt ny tv och suraund ljud så var tvugna att flytta om lite ^^

Igår var jag på bio men amanda! Trevlig tycker jag väl
Vi såg Harry Potter som sagt. Och jag har läst boken men jag var itne så missnöjd med filmen faktiskt. Det är itne den bästa av filmerna men inte heller den sämsta.. Den var riktigt bra faktiskt :)
Nu väntar vi bara på la final den sista filmen (filmerna) i harry potter serien:P
Men innan dess kommer ju New moon, andra delen i twilight serien..  Hade tänkt att läsa boken först men den är ju slut överallt när jag ska köpa den :/

Aja men nu ska jag nog duscha en sväng :)
Ha det bra //PM




See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0