That's what friends are for!

Har varit i stan idag.. eller jag har varit på maxi idag:P och media markt!
Köpte ett blått linne, två armband, tränings byxor och ett träningens linne:) fin fint(Y)
Och så köpte vi present till kusin vitamin:D men det säger jag inte vad det är för hon läser min blogg ibland och det skulle ju vara lite tråkit om hon fick veta i förväg vad hon skulle få i morron;P aa alltså hon fyller år i morron, 18 faktiskt! :D Du får ett grattis i morron ;)

Sen så va vi och handlade mat och sånt..
Kom hem, packade upp, byte om och åkte iväg och tränade:)
Och tänk faan så bra det gick på tränignen idag:D jag är så nöjd men min insats så deet är sjukt :O:P

Friends or enemy?

Men nu ska jag se på Ghost Whisperer tror jag ;)
Ha det bra //PM




See ya!

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad spännande :O :D Det är säkert något jätte bra <3 ;)

2009-07-24 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0