Trevligt!!

Nu sitter jag hemma hos Pontus med Arvid och Pontus
Dom spelar typ WOW eller nått och jag sitter och aa försöker göra nått jag förstår mej på (alltså inte spelar nått sånt där spel xP)
Va hemma förut och hade massor med tråkigt så jag bestämde mej för att lyssna på min mammas råd och komma bort till familjen franzen =)
Mamma och Pappa är här och umgås och då tänkte jag att aa det kan väl jag också göra:P

Va i sörping förut och köpte pizza.. Y AM MI! Fast jag käkade ju dock inte pizza utan jag åt kebabrulle (Y) Neice

I morrn vill jag gå på bio och se Harry Potter filmen! Nån som vill följa me? Please!

Sorry Love Daddy!

Aja nu ska jag hitta på nått annat kul. ha det bra //PM


See ya!

Kommentarer
Postat av: amanda

2009-07-26 @ 12:00:22
Postat av: amanda

jag vill! :D

2009-07-26 @ 12:00:56
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0