Vinnst..!!=D

Vaknade kl.09.10 (trodde jag i all fall) gick upp och kollade på datorn.. där stog det att klockan va 10 över 10.. och vi skulle träffas kl.10 innan matchen.. fick panik.. sprang in och väkte mamma och frågade om hon kunde skjutsa mej till hageby..det tog 25 minuter från att jag fick upp ur sängen.. tills jag va i hageby.. bta jobbat tycker jag väl.(Y):)
Sen blev det att spela match mot smedby..:) mycket rolig match tycker jag.. vinnst med 6-2 noch jag satte en straff..=) riktigt nöjd med det..:)



Sen så blev det att åka hem och ta det lite chill ett tag..xD
Sen iväg till åby och träna lite till..:) ruligt tycker jag..:)


Skol SM semifinal imorron d..:) ska bli kul.. men jag är nervös..:/ men det går nog bra hoppas vi på..;)

Aja men det var allt för idag tror jag väl..:P Ha det bra för det har jag..:) Pusspåt//Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0