1 maj dude..=)

En härlig första maj..:) vem vill inte åka till borensberg kl 12.00 liksom..xP
Aja inget kul i alla fall..:P men men torsk med 4-1..:/

Igår va deet ju då valborg då..:P va med iktoria,Philip, Carro, Frida, Glenn, Jennifer och massor annat fölk..
Hade as kul..:) spelade basket mot några grabbar och dom måste ha tyckt att vi va typ jag vet inte vad.. idioter kanske..xD heh men som sagt så var det skit kul..:P
Träffade Amanda me..xP Och lite senare träffade jag Ellen me..:D

Aa juste jag har nästan varit i helsingborg idag me..xD eller typ i alla fall..
Vi skulle åka ifrån matchen och hon som körde svängde först fel i rondellen så vi hamnade i ryd. sen så åkte vi tillbaka och då svängde hon inte upp på E4 till stockholm utan svängde upp så vi åkte mot helsingborg istället.. alltså helt fel håll..xD aja men vi kom hem sen i alla fall..

Jag får panik!!!!  vad händer?:O

Aja men det var allt för i dag det tror jag.. ha det bra fuckersx) Pusspåt//Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra att du hade det bra gumman :D Trodde jag förstörde det när jag blev lite arg (a) Men vi får göra om det en annan gång, lite bättre denna gång ; )

2009-05-01 @ 21:08:10
URL: http://carolinegu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0