E jag bara nummer 2?

Usch det är så tråkit och jätte tråk..:/ Det mesta pratar jag om alltså..
Haha jag har blivit världens depp människa.. typ..xD men jag visar det inte..:P försöker att hålla det inne.. men det är jobbigt.. säget bara usch rakt ut så där..:/

Haha jag har sjukt mycke saker i skolan som jag borde gör men känner att " faan jag orkar inte det heller.." det är ju inte så jävla bra jobbat direkt.. men jag lyckas ju inte med så  mycket så vf lyckas med skolan liksom..xD yeah yeah så gåre..

I whant you to whant me!!

E jag bara nummer 2? E jag inte din ändå? Hur ska jag kunna förstå? E jag, bara nummer 2?

Ska sova nu så jag kan döma lite i morron..(Y) Sov gott fuckersx) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0