Ellen!!!

Slutade kl.11 idag men satt kvar i skolan med Frida och "jobbade" lite till.. sen så gick vi till stan och kollade runt lite..
Hon drog en diss och gick hem och jag gick och möte mamma ett tag..
Sen så gick jag och möte Ellen!!:D
Vi gick och kollade lite.. sen blev det att ta sig en glass på lindhals..:) Jag sägert! Y AM MI!!
Sen så köpte jag en tröja och ett par skor:)

Skopunkten: 149kr


Gina Tricot: 129kr


Aa det var den dagen..:) Nu är det fotboll som gäller på tv..:) Champions League spelas på kanal 6.. Barcelona- Mancherster United.. Barcelona leder med 1-0... HEJJA!!!:D


Puss påt ;) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Elleen :D

PERNILLA! :) mycket trevligt! måste göras om snart! <333

2009-05-28 @ 15:32:15
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0