It's not my time

Fy faan seg dag idag..
Kom hem till frida kvart över 5 i morse.. la oss och somnade dirket.. sen så hade jag satt klockan på 11 så då ringde den och förstörden en underbar sömn.. jag gick upp och fixa.. sen väckte jag frida och sa att jag var tvungen att gå för jag skulle vara på rehabkliniken vid halv 12.. så det blev att halv springa eller gå väldigt fort till östra promenaden.. När jag kom till rehabkliniken så fick jag lägga mej på mage på en en sån där som jag inte vet vad det heter.. ser ut som en massagebänk typ..xD
Så hade han på nån värme grej som va as varm och brände som faan stundvis.. så kom det itne en tjej och bytte av honom.. så stog hon där och brände min häl och pratade lite med mej..:) och efter bränn grejen så förde hon laserbehandling också.. Sen kom Kentha tillbaka och tejpade foten på mej..
Efter det så gick jag till bussen som gick halv 1.. kom hem och då var jag inte trött..:O så jag lagade mat och grejer..:P

Sen träningen va jag bara med på halva uppvärmningen för att hälen strejkade..:/


Igår va vi på skolan och hade skräcknatt..
Kollade på 4 skräckfilmer som inte var så läskiga.. sen så gick vi tipspromenad i ett kålsvart trapphus..
Asså det var inte så läskigt men man är ju på helspänn hela tiden för att vara berädd på att nått kan komma fram och skrämma än liksom..

Fölk!


Amy =)


Lina =)


Jag! Nej nej jag var inte trött..x)


Y AM MI


Sötungar Lina och Frida.. =)


Åh tjena! bjuder på en snygglo bild..xD


Oskar! Han skrämde skiten ur mej..;O


Så jävla söt!! =) Frida




Aja men mycket mer än så här har jag inte att skriva för stunden och tillfället..
men ha det bra fuckers x)  //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0