Jag lovar, jag lever!!!

Har inte skrivit på några dagar kom jag på..:P men har inte haft ork faktiskt om sanningen ska fram.
Idag har det varit nationella prov i engelska..:O gick nog åt helvete so mallt annat..xD
Sen efter provet så slutade vi så jag gick och käkade lite sen på stan med Frida..
Sen så gick jag ner till andra JB eller jag gick åt det hållet men insåg snart att nae jag kommer inte hinna dit. så jag gick till busshåll platsen istället..:P Viktoria va på bussen så jag satt och pratade med henne.. men hon var osocial för hon kollade inte på mej..:O hehe nee men hon var åk sjuk så det var itne så lätt för henne..

Och nu sitter man här och käkar nudlar.. så där gott va..:/
Har saker som jag ligger lite efter emd då som jag måste göra klart.

Det som bör göras:
min hemsida
illustraiter bilden
webbanalys
tryckfrihet och yttrandefrihet
novel
Granskningsnämnden
radio analys + frågor
News till engelskan

Jo jag ahr lite att göra så att säga..:P

Men men nu ska jag göra lite nytta tror jag väl..:) Ha det bra fuckersx) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0