wiiie

Söndag idag..
Har spelat match mot Krokek.. vann med 1-0.. det var väl så där.. :/ kunde ha blivit så mycket mer.. men men man ska inte klaga på en vinnst..
Spelade mittback gjorde jag också..:O men det gick väl skäpligt tror jag väl..xD
Ha ont i foten nu.. för att jag trampade snett så det knakade i foten..:S


Sen så var jag i krokek på fest i helgen me.. men glömde min kamera där så dom bilderna kommer nån gång i veckan tror jag..:)

Sen lördag va jag och bastade i mem med tinge, arvid och viktoria..:) mys


ska väl sova lite nu tror jag..:) ha det bra fuckersx) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Joel

Sjukt fin bild pernilla :)

2009-06-09 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0