Regnig dag!

Det regnar ute och är kallt. antar jag.
sitter vid datorn vilket jag egentligen inte vill, inte borde. men gör det i all fall.

Idag ska jag nog åka in till stan med mamma en sväng. blir media markt och kanske ingelsta vem vet. sen är det fotbolls träning men jag vet inte om jag ska gå eftersom jag hat en stor blåsa på lilltån som gör otroligt ont. men men får se om den hindrar mej. kan ju inte träna torsdag så måste kanske idag.

Hoppas på att oscar kan komma till mej och sova här i natt. han åker ju till cypern på måndag och sen kommer hem på söndagen därpå, och då åker jag upp till stockholm. så vi kommer inte ses på ett tag.:/ men men..


If I could turn back the time

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0