Skolstart!

Nu äre skoldax igen! det är väl sådär kul tycker jag kanske.
Va på house of pain efter skolan och frida pida beställde tid på torsdag till en tatuering. men jag var lite feg och så hade jag inget motiv med mej. men ska ta med det på torsdag då hon ska dit. Ska följa med som ett moralisktstöd;P

Imorron ska vi få våra datorer. Wheeey!!! Så då blire chill. nae men då behöver man inte slåss med bror om den andra datorn. Sen ska vi ha någon sån där dag för ettorna och tvåorna i morron med. Ska stå vid söder tull med frida och där ska dom typ köra nån lek med att dra ett snöra genom kläderna. Skojee eller?

Aja blir nog att träna lite sen eller om en timme. fast har blåsor på tårna men får väl tejpa dom eller nått. blir bra det ska jag se!

Saknar min pojke som är på cypern! :,( <3

Men ha det sådär lagom bra!
PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: frida

Uschi, är nervös som fan :( Kostade attans mycket pengar med. JÄVLA SKIT! Men dem är ju jävligt duktiga så..FAN! Men det är den värd :) Du måste måste måste följa med vad fan än Karin säger! Klarar inte av att gå dit själv ;o Vi får skoja till aktiviteten lite imorn tycker jag, lite evil! Vi löser det vi :)



Hoppas du får göra din direkt efter, att dem hinner med det!! LOVE U BÄSTI! SAKNAT DIG ENORMT.

2010-08-24 @ 23:24:53
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0