Film!

Håller på att spela in film med lillebror. Har en uppgift i rörligbild och den ska vara inne i morgon så lillebror fick hoppa in och hjälpa till.
Men just nu tar vi en paus för jag var tvungen att gå ut och hjälpa pappa för han hade satt sig fast med bilden. Och när jag kom in så satt Pontus och spelade dator så han ville bara klara två bossar på spelet innan vi fortsätter.:P Så tänkte att han kan ju får göra det eftersom han är så snäll och hjälper mig.:)

Ska hälsa på syster och Roger sen också. Blir att dricka glögg och äta skinksmörgås:D Sen ska dom få sin jätte sena inflyttningspresent:P

Men men nu tro jag brochan är klar. så ska filma.

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0