Ont i fotar!

Usch jag har denna dag väldigt ont i mina fötter. brukar få det av arbetsskorna.
Har varit och jobbat på donken idag. 11- 17 blidde det. Gick bra idag. en av dom bästa gångerna tror jag, och det är ju kul :)

I morron blire träna och lite mellandags rea kanske. får se det där med mellandagsrean, ska prata med syster senare när hon slutar jobbet.

Har varit duktig och rensat ur min byrå och lagt i kläderna i den nya byrån. Så nu sitter jag och väntar på att mammsen ska komma hem och färga mitt hår. Oscar skulle ha gjort det idag men kom på att det kommer bli mitt i natten om han ska göra det. och det orkar jag inte med. Så mamma får den stora äran! :D

Aja men nu ska jag luska i hur man lägger in musik och bilder på iphonen:P haha det är säkert jätte lätt, bara jag som är lite halv dålig och inte kan:P

Ha det bra. Och God Fortsättning! :)
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0