Studiedag. Och julklapps köp

Idag har det varit studiedag och jag har tagit tillfället till akt och inhandlat lite julklappar. Så nu har jag lillebror klar, syster klar tror jag och mamma tror jag också jag är klar med. Bara dom två svåraste kvar då. Pappsen och oscar. Ska även köpa födelsedags present till orre. han fyller ju lite sent på året sådär. men men det är ju någon som ska göra det också så!

Onsdag imorron då. Ska ha foto och rörlig bild. för en gång skull ska det bli kul.:) Vi ska göra klart reklam filmen som typ är klar. sen ska jag ta ett kort som ett känt konstverk. tex monalisa fast det är någon annan jag ska fota. okej det blev knäppt, men jag vissar sen när jag är klar med det :P
Även MC jobb i morgon. Nice! Syster utbildar, Pernilla lär sig! Kassan ska jag stå i. så kom förbi donken i hageby i morgon mellan kl.16.30 och öh? tror jag slutar 21.00 kanske? Haha vet inte när jag slutar. men men!

Aja nu ska jag ringa och se om den högre regeringen har anmält sig som hemkommen.

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0