Helgen..

är slut!
Har varit hos Oscar hela helgen. Haha han och hans föräldrar har nog tröttnat på att jag är där typ jämt :P
Men men i fedags var jag ute på krogen. blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. men det kommer ju fler gånger ;P
Sen lördag så va vi ute och gick med hundarna jättelänge. kallt och blåsigt va det. sen kollade vi på melodifestivalen och oscar spelade lite bas ;P hihi det är så underbart att s när han gör de :)
Sen söndag så va vi ute med hundarna  igen men denna gång var det sol men dock kallare:P men det va mysigt.
Sen gjorde vi inte så mycket mer nytta:P
Och nu är jag hemma. Sitter och lyssnar på musik som väcker minnen. Och så sitter jag och tänker, på det ena och det andra:P

Men men ska inte slösa mer av erqan dyrbara tid:P eller det är ju ni som har valt att slösa tid på att läsa min blogg ^^ aja skit samma.

Vad ska man säga?

You suck! PUSS! //PM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0