Man mår som man förtjänar!

Aa va ju ute igår.
En historia som börjde bra, men idag är den inte så rolig längre.:P
Först jobbade till halv 9.sen så möte jag Tinge och Oscar på Gu va gott.
Tinge käkade lite. Sen kom Gustav ocksåe dit.
När i va klara vandrade vi mot hugos. Drack en grogg, en 33 cl cider och halva oscars och tinges öl :/ sen så när vi kom in på hugos sså skulle grabbarna köpa kannor öl :S så där satt jag och bäljde i mej lite öl me:P haha sen drack jag inte mer. men det var väl tur de.
Träffade massor folk som jag känner och så hälsade jag tydligen på typ alla.
Aja va inne på otten en sväng också och träffade nicklas och wida från oscar och tinges klass. Och så träffade vi kexet och maria tror jag hon hette.
Massor trevligt folk:)

Vaknade i morse med sprängande huvud och aa:/
Men nu mår jag bättre:)

DETTA MÅSTER VI BARA GÖRA OM! :D
Frida fyll år snart kanske?

det va allt!
PUSS!//PM

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN MÅNAD KVAR BARRE TYP :D Du får röjja utan mig ett tag till =D <3

2010-02-27 @ 21:36:17
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0