Snabba cash

Nu har jag varit och sett snabba cash.
Den var bra:) en av dom bästa svenska filmerna jag har sett.
Men jag hatar verkligen att ha rörlig bildi skolan xD
Är man inte helt och hållet film nörd när man omedvetet sitter och räknar hur många rutor man behöver använda i en storyboard under en scen. Ganska jätte mycket nörd skulle jag vilja säga.
Sen så la jag märket till ett klaff-fel och ett klipp-fel i filmen också.
Även då det brann i butiken så la jag märket till eld kanonerna som stog på golvet i lokalen xP Alltså jag såg att det  va eldkanoner på sättet elden flamade så att säga:P

Usch vad jag tycker synd om oscar som fick lyssna på allt efter filmen. Jag berättade för han om felen och allt. Stackare :P

Och vi hittade The runner i eftertexten ;P hehe


aja då va det dags att sova. och i morron ska jag göra någon nytta. Måste göra klart saker som jag ligger efter med :/ usch det är en del känner jag. Kräcks på det!

Deet är lite taskigt av mej, men ta det inte personligt men jag måste säga det. Well you  suck!

PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: amy

hahah, åh spännande. Jag ska förmodligen se den imorgon om det finns några biljetter kvar. Då ska jag tänka på det där minsann! :)

2010-01-29 @ 16:29:36
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0