Praktikdag 12

Idag har varit en relativt lugn dag.
Vi har hållit på att fixa iordning till morgondagens händelser.
Jag har gjort 16 st krutladdningar alldeles själv. DET go vänner är inte dåligt.
Sen så har vi blandat kalk och svart färgämne tills i morgon och även lastat lastbilen, för i morgon bitti blir det tidigt som satan!
Ska gå upp kl.04.45. USCH!
Så det är bäst att jag sover nu.
Ha det bra
PUSS! //PM
Idag har varit en relativt lugn dag.
Vi har hållit på att fixa iordning till morgondagens händelser.
Jag har gjort 16 st krutladdningar alldeles själv. DET go vänner är inte dåligt.
Sen så har vi blandat kalk och svart färgämne tills i morgon och även lastat lastbilen, för i morgon bitti blir det tidigt som satan!
Ska gå upp kl.04.45. USCH!
Så det är bäst att jag sover nu.
Ha det bra
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0