Jobb jobb jobb!

Aa det jobbas på för min del. i alla fal på McDonalds. Har jobbat idag. 17.00-21.00. ganska kort pass. och i morgon ska jag jobba 15.00 till 22.00. High five på den tiden då. då kommer jag vara något trött när jag kommer hem. och sen upp till skolan dagen efter. det är ju så mysigt!
Sedan så ska jag utöka mina kunskaper ännu en gång på mcdonalds. Jag ska nämligen få lära mig DT2 den 17 april. Och för dom som inte vet så är DT2 andra luckan i mcdriven, där man får ut maten alltså. Stackars tobbe som ska utbilda mej :P aja men det går nog bra. Roger tyckte jag var duktig idag när jag hjälpte han i DT2 i alla fall.

Anyway ska även jobba söndag 11.00 har jag för mej till 17.00. usch kommer aldrig få träffa oscar :( vi lyckades just denna veckan att jobba om varandra lite granna. men på fredag har jag studiedag och oscar börjar inte jobba förens 16.45 så då kan vi umgås :)

men men nu ska jag sova!
Seeeya!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0