McDonalds 24/7

Fy helvete säger jag bara rakt ut! Har jobbat från 11.45 till 21.10 idag. det var nog en av dom dummaste sakerna jag har gjort på länge. man springer omkring hela tiden, dricker inget vatten, visstas i total bastu. aa det är lätt att jobba på mcdonalds (Y)
Sen så har jag knappt haft något lov alls denna veckan. jag har jobbat på mcdonk i stort sätt hela lovet:P men det kommer synas sen på kontot till studenten. och det tycker vi om!

Men i morgon är det skola och lilla jag har inte gjort så mycket som jag hade tänkt att jag skulle göra av alla uppgifter som jag har kvar :/

Aa men det va de. nu måste jag sova så jag orkar dagen i morgon också.
Och juste! Pappa ska ringa på en bil till mej i morgon!!!! :D:D:D:D Glad tjej!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0