Norrköping stad!

Ja idag har jag varit inne i stan och handlat lite allt möjligt med mina föräldrar. mycket trevligt. Köpte påst present till oscar me. det blir nog bra.

Spelade ju lite fotbolls match igår me. och det gick väl bra. vann med 4-2 (efter straffar). Men målvakten var rädd för mej i alla fall ^^ haha oftast så lyckas jag med det också. Blev stämplad på högerfoten så nu har jag fina dobbar på foten och en tånagel som kanske inte sitter där så länge till. men så är det när man lirar boll.

Ska åka bort till Vittinge snart och hälsa på Sandra och Gustav. aa vi ska kolla på resa i sommar. förhoppningsvis boka me. :D Vill ha sommar nu! och student! men först kan det bli maj så jag får åka till det soliga Italien! :D

Det va de.
PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0