Tjingeling!

Idah har det varit fullt ös på McDonalds i Hageby ska ni veta! Joho då. vi har sprungit omkring och svettats allesammans bakom disken. Blir att jobba i morgon med. Det går bra nu! 17.00-21.00 inte så långt pass men det är alltig något. behöver alla tider jag kan få nu innan studenten och studentbal och Resan och aa allt. och Italien resan också! Herregud hur ska detta sluta?
Sitter och väntar på att klockan ska slå om till nästa dag så jag kan gå in och kolla hur mycket/lite pengar jag får i lön denna månad :D det sorgliga är att min syster som var utomlands nästan hela mars och jobbade 3 dagar har tydligen jobbat lika mycket som jag har gjort under hela mars :O inte okej:( vill ha flera arbetstider. men från och med den 20 juni ska jag få jobba typ lika mycket som Ozzy boy gör :)

men men nu ska jag fortsätta att vänta på att tiden ska bli dags och oscar ska sluta.
PUSS! //PM

Slänger upp en bild som Råkar va fotad och redigerad av mej själv ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0