1 dag kvar!

Imorgon fyller älsklingen 20! Jag är så spänd. vill ge hans present redan i kväll men det kan jag ju inte :P
Säger inte riktigt än vad han ska få ifall han skulle få för sig att gå in och kolla på min blogg. Men i morgon ska jag avslöja vad han fick :)
Blir att gå en sväng på stan imorgon skulle jag tro också. ska försöka köpa ddom sista julklapparna och så skulle jag behöva köpa kläder till julafton och även skor. får se hur långt pengarna räcker. sen på eftermiddagen så ska både jag och oscar jobba och efter det blir det att gå på restaurang med hans föräldrar och fira honom! Det blir nog en ganska bra dag ändå! :)

Idag ska jag också jobba. inte så länge dock bara 16.45- 21.00 så det blir ju bara 4 timmar och en kvart.

Aja men det var väl det jag hade att säga för idag!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0