En Torsdag!

Idag är det torsdag (och klockan är 22.19 så dagen är snart slut), i morgon är det fredag och sen är det helg sen är det sportlov!! :D Nice! Behövs verkligen. Jag vet inte vad det är med mej men jag är trött hela tiden typ:S inte bra inte!

Idag har jag haft religion. Kollat på en film om Martin Luther. Jag tyckte den var ganska intressant faktiskt men jag såg inte så mycket för jag hade två huvuden och ett el utag ivägen. men gjorde det bästa av sitvationen.
Efter det så gick jag och Lina till bussen. Kom hem och aa gjorde ingen större nytta! sånt är livet. Har varit fruktansvärt rastlös idag. har velat göra nått hemma men kom aldrig på vad jag ville göra.
Aja strunt samma.

Ska läsa lite nu, sen ska oscar ringa och sen är det hög tid att sova.
Ha en trevlig natt?:P
PUSS! //PM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0