Fotbollsträning!

Aa tro det eller ej men Pernilla Monica Carlsson HAR varit och tränat fotboll idag! High five!
Okej nej jag kommer inte kunna gå i morgon såatt! tidig helg är ju alltid trevligt ;P Haha nee skoja bara klart jag ska till skolan i morgon. Ska ju ha mediakommunikation och samhäll i morgon! Det kan man ju inte missa.. hallå! nee men aa..

Värdelös dag idag. har haft religion. och jag brukar tycka att religion kan vara intressant men det beror helt på vad man pratar om, och det vi pratar om just nu är inte så intressant.
Sedan har jag köpt alla hjärtansdag present till Ozzy boy! skulle kunna skriva vad det är för han läser ändå inte min blogg. vem gör de?:P
Anyway..

Ska kolla på The secret life of the american teenager!
PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0