köttfärsås med bönor?

Idag är det måndag och jag har varit i skolan. Duktig tjej!
Har haft mediaproduktion och Bleckert stod och berättade om hur budjeten ser ut för ett filmteam ungefär. Och det var ju intressant!
Sen fick vi i uppgift att göra en framsida och baksida till ett filmfodral. det var kul så det blev jag inte klar med.
Men men visar sen när det är klart.

Sen har jag varit hos farbror doktorn och kollat så jag måsr bra och han sa att jag inte gjorde de.:P Och i morgon ska jag dit igen och ta lite prover!

Just nu sitter jag och äter chili corn cane tror jag att det stavas. Det är gott men jag förstår inte grejen med att ha i bönor?:/ Och det går ju inte att pilla bort dom för då blir det ju ingen mat kvar. så får väl hålla andan och tugga :P

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0