Söndag på sportlovet!

Då var sista dagen på sportlovet slut nu. Usch det känns som att sportlovet bara har varit under helgen. Allt har gått så fort och jag har inte hunnit allt jag skulle hunnit :/
Men men under sportlovet har jag i alla fall hunnit med att vara på kick off i Stockholm, jobbat, tränat fotboll, tränat på actic. Ha aa det är väl de tror jag.

I morgon blire skola och mediaproduktion. Undra hur det ska gå. är inte klar med första projektet ännu.:/ måste ta tag i det också! Sen efter skolan blir det vårdcentralen en sväng och sen ska jag försöka hinna med att hälsa på farmor och farfar :)

Men men nu äre duschen och sen sov dags!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0