Stängning på jobbet!

Jahopp. då var man döö trött efter gårdagens första stängning på jobbet då. Usch kom hem kl.03.20 i natt. Då får man vara trött nu om man kom hem så sent.
Men det är bara påt igen idag. Jobbar från kvart i 5 till 9. så att aa!
Sen blire hem och lördags mys. Och sen slutar Oscar jobba 02.00 i natt och då kommer han och firar min födelsedag som visst råkar vara i morgon :O 19 år blidde jag då ja! Ska få tulepaner när jag kommer till jobbet sen. det vet jag för blombudet ringde och väckte mej i morse och frågade om jag skulle jobba någonting innan i morgon. och det ska jag ju.

Men men nu ska jag fixa lite innan jag börjar jobba.

Over and out!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0