Öland!

Jahopp då var det lite semester igen då. och den här gången bär det av till öland. åker dit senare i dag och kommer hem på onsdag eller torsdag. Det ska bli såååå skönt!
Va på ullared i går. Oscar och jag köpte saker för 2320 kr tillsammans. Var där med Oscar, Petra och Roger.
Vi köpte massor bra saker. disktrasor, disksvampar, tvättmedel, shampoo och balsam, tvål, underkläder, strumpor, träningströja, klänning aa lite smått och gott. detta var inte allt utan bara en del.
Sedan så köpte jag en present till min bästii med men det säger jag inte vad det är om hon skulle råka gå in och läsa det här inlägget ;P

Men men nu måste jag packa färdigt.
Ha det bäst i solen!
PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte tillåtet att köpa presenter bara sådär ju!! :o Nu blir jag nyfiken, tänk om jag inte är din bästi. Jag chansade ialf. :D Fina du, saknar dig! <3

2011-08-02 @ 22:22:40
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0