Då har man tagit studenten då!

Jaa då va allt över. Nu har jag tagit studenten och fy faan vad jag är bra! 
Mycket sorgligt att skiljas från klassen, men vi hade sjukt kul under hela tiden. Från när vi träffades och skulle fotograferas tills vi skiljdes åt efter flaket. Egentligen är ju min klass awsome! Vi är bäst!
Kommer sakna varenda en av dom! Vissa mer än andra. Och en mest! <3
Har tyvärr inga bilder från studenten på den här datorn, men när jag får in bilder på någon dator så ska jag lägga ut massor med bilder.!!
Ha en super bra dag i regnet!
PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer sakna dig MEST bästi.. Fyfan. Så orolig för att förlora all kontakt, får ej ske. Love u! <3

2011-06-21 @ 15:29:29
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0