på minuten!

Haha även fast jag nu för tiden bor ett kvarter ifrån skolan så kom jag ändå nästa försent i morse:P
Kom prick halv 9. Så får bättra mej tills i morgon. Fast det var inte att jag sov för länge utan jag fastnade vid tvn. så kan det gå..

Kommer inte ihåg om jag skrev det igår men efter skolan blir det Donken jobb. Ska utbildas i DT ettan (Mcdrive).
Så det blir från 16.30- 21.15. ett lite lagom arbetspass sådär. ÄR ganska nervös faktiskt:/ men men det går nog bra. ska hem och läsa lite på pappret som jag ska få frågor på så löser det sig nog :) Har trots allt Camilla som ska utbilda mej och hon är snäll så det ska nog gå bra :)

Men men nu ärdet religion och jag ska skriva om Islam tror jag. eller om jag ska skriva om buddhismen? jag har inte bestämt mej än.

Seee ya!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0