Projektarbete

Usch har projektarbete nu och det går inget bbra. det är inte änns kul! ska göra programguider till word. och aa som sagt det går inget vidare. håller på att spela in dom nu. men det låter för jävligt, jag säger'' ääää'' efter typ varje mening och det är så svårt att förklara. skulle ha gjort en kalender i alla fall :( men men farmor ska få kolla på min guid och se om hon förstår. för hon behöver lite hjälp i word för det är hon inte så bekant med. så om hon förstår så har jag ju lyckats med mitt projekt. inte för att min farmor har svårt för att förstå men då vet jag att min guid är förstålig om det finns något som heter så.

over and out!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0