Fin bästavän!

Dagen har spenderats i kupolen med en fin, bästaste och inte minst saknade Frida! Hon hade med sig sin lilla sötnis Alexander. Så nu har jag träffat honom också och jag tror jag gav ett bra första intryck, för han började inte gråta när han såg mej i alla fall :p
Vi satt där i många timmar och pratade, åt lunch och fikade. Jätte mysigt!! Fridas mamma kom också dit senare. :)
Jag köpte en jätte söt mössa till Alexander också. Hoppas den kommer användas flitigt! ;)
Men som sagt en jätte bra dag men en jätte bra vän som jag önskar att jag träffar oftare än vad jag har gjort tidigare. Har bara träffats en gång sedan studenten. Inte okej!

Det var allt!
PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0