surbullar!!!

Jag förstår inte folk som kommer till Mcdonalds! Själv ska man stå där med ett stort leende på läpparna även fast man egentligen inte är på något speciellt bra humör. Vissa gäster som kommer till mcdonalds är ju hur sura som hälst. Det är liksom som att det är mitt fel att dom har en dålig dag. Sedan minsta lilla oklarhet om man frågar om något så får dom en att framstå som en idiot! Skulle nog säga att dom är idioter och borde växa upp till en person som förstå att ''även fast jag är på dåligt humör så ska inde den här personen som jag pratar med lida för det''. Visst man ska inte ta någonting personligt i det här yrket men va fasiken när det kommer flera sådanna på en dag så blir man rätt sur och irriterad själv.
Så tänkt på det nästa gång! Även fast man har en dålig dag, låt det inte gå ut över någon annan.
Ha det bra!
PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-02 @ 12:07:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj här var det hormonellt! Kan ju tro du är gravid! :D nejvars, förstår dig.. Inte kul att bli illa bemött av kunder när man själv måste rå le.



sv: Det är bra, väntar och längtar med spänning. Nu vet man ju att det kan dra igång när som och man typ letar tecken. -.- Haha otålig!! Längtar som fan. Inte nervös nej! :)<3 Hur är det med er då? =)

2011-10-02 @ 16:23:40
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0