Lördag!

Ja i dag är det lördag men vad spelar det för roll? ska ju ändå och jobba idag. kl.16.15 - 02.00. Igår jobbade jag också till stängning. Det känns i kroppen att man jobbar sådanna galna tider. trött hela tiden är jag och även fast man sover halva dagen så är man trött ändå. Jag kommer bli en sengångare när jag blir stor:S
Nae usch det är väl dags att söka nytt jobba snart tror jag. Tror jag ska söka till ica kvantum. Bättre att jobba innom handel för där känar man bättre än hotel och restaurang. och så är det inte lika jobbiga arbetspass. kvantum stänger ju 22.00 och det är inte så farligt faktiskt.

Aja nu ska jag käka lite och sen duscha. Sen är det dags att åka till McDonken!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0